Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 16:46:23 MET DST

On Sat, 22 May 1999 09:28:01 +0200 (CEST), kelcon wrote:

>Przeciez siec nie ogranicza sie tylko do Polski, a jak odpowiesz, ze
>cale srodowisko OSa skupilo sie na tworzeniu jednego ciekawego serwisu
>to upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu: pokazesz skonsolidowane
>srodowisko uzytkownikow i podajac mu jeden adres (a nie np. 10)
>zwiekszasz szanse, ze wogole go odwiedzi.

Nie wiem jak w cudzym, ale w moim przypadku, zawsze robilo na mnie wrazenie
wieksza ilosc stron WWW z jedna glowna...

>Czy zdarza wam sie kozystac z wget'a (lub np. teleporta) ? Zaswiadczam,
>ze kozystajac z TPSY jest to naprawde uzyteczne, wystarczy ze wpisujesz
>jeden adres i juz masz go na dysku... a jak trzeba sciagac po kolei
>kilka (kilkanascie) serwisow w ktorych nie dosc, w ktorych informacje na
>dodatek sie powielaja ?

Tak i ciagniesz 10 MB, z ktorych 80% cie nie interersuje...

>Co z tego, ze na stronach teamos/2 jest odnosnik do tech/2, ja sam go
>przeoczylem i dopiero przy szukaniu przez infoseeka przypadkiem na ta
>strone trafilem...

A zagldales do odsylaczy? Fakt, ze nie umieszczenie ponowne linku w sekcji Tech jest
moim bledem...

>Nie, ale gdyby na stronie byl katalog w ktorym bylyby odsylacze NIE do
>stron glownych a do konkretnych stron opisujacych dany problem to moze
>mialoby to sens.

Posegreguje, ale ile jest storn tyczacych sie jednego problemu?

>Nic tak nie mobilizuje na swiadomosc wplywu na ksztalt np. strony www.
>Czy przypadkiem sam nie przyczyniasz sie do takiego zapominania, a
>dlaczego informacja o zakupach jest na stronie asua'y a nie teamos/2
>(czyzby zakupy organizowala asua) ?

To wyynikalo z pewnych problemow technicznych, jednak na stronie Tramu ejst
odsylacz, a na stronie zakupow jest wyraznie powiedziane, ze robione jest to przez
Team i jest logo Teamu...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl