Re: TeamOS/2 (bylo: Zakupy)

Autor: kelcon (kelcon_at_search.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 08:37:19 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> O nie, nie zgadzam sie - chodzi wlasnie o to, zeby mateiralow nie powielac - w ten
> sposb, mozna skoordynowac dzialania na Teamie - ta sstrona jest odpowiedzialna za
> sprawy techniczne, ta za opisy programow itp. Oczywiscie, na Teamie powinny
> znajdowac sie niektore dzialy i podstawy wszystkiego, ale zdecydowanie nie powinno
> znajdowac sie wszystko. Nieraz sie zetknalem z pytaniem iel jest stron OeSowych na
> sieci? Jak powiem ze jedna (chociazby byla najlepsza) reakcja jest duzo gorsza, niz
> jak powiem 10. Pozatym (co widac po przykladzie Tech/2), wlasna strona moze byc
> [...]
Przeciez siec nie ogranicza sie tylko do Polski, a jak odpowiesz, ze
cale srodowisko OSa skupilo sie na tworzeniu jednego ciekawego serwisu
to upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu: pokazesz skonsolidowane
srodowisko uzytkownikow i podajac mu jeden adres (a nie np. 10)
zwiekszasz szanse, ze wogole go odwiedzi.

Czy zdarza wam sie kozystac z wget'a (lub np. teleporta) ? Zaswiadczam,
ze kozystajac z TPSY jest to naprawde uzyteczne, wystarczy ze wpisujesz
jeden adres i juz masz go na dysku... a jak trzeba sciagac po kolei
kilka (kilkanascie) serwisow w ktorych nie dosc, w ktorych informacje na
dodatek sie powielaja ?

Co z tego, ze na stronach teamos/2 jest odnosnik do tech/2, ja sam go
przeoczylem i dopiero przy szukaniu przez infoseeka przypadkiem na ta
strone trafilem...

> A teraz nie ma? Jest dzial odsylaczy... Chyba ze powinienem wywalic linki na strone
> glowna - ale nie sadze, zeby to byl dobry pomysl....

Nie, ale gdyby na stronie byl katalog w ktorym bylyby odsylacze NIE do
stron glownych a do konkretnych stron opisujacych dany problem to moze
mialoby to sens.

> Nie zrozumiales mnie - ludzie zapamietaja promocje, jezeli bedzie ona wewnetrzna i
> zechca sie przylaczyc do Teamu - bo to daje korzysci. Rownoczesnie moze ich to
> zmobilizowac. Jezeli promocja bedzie dla wsyzstkich, to za jakis czas wszyscy
> zapomna, kto to organizowal, dlaczego...

Nic tak nie mobilizuje na swiadomosc wplywu na ksztalt np. strony www.
Czy przypadkiem sam nie przyczyniasz sie do takiego zapominania, a
dlaczego informacja o zakupach jest na stronie asua'y a nie teamos/2
(czyzby zakupy organizowala asua) ?

--
Pozdrawiam,
  Lukasz Keler +48 604 640 124