Re: Zakupy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 16:52:13 MET DST

On Sat, 22 May 1999 11:58:22 +0200 (CEST), Mariusz Kielpinski wrote:

>Odpowiem za kilka listow bo watek zrobil sie obszerny.
>O tym ze Tech nie jest czescia Team decyduje przede wszystkim technika.
>-czesto strony Team sa trudno dostepne

Niestety, musze sprawdzic w NASKU o co chodzi....

>-organizacja Tech/2 zaklada ze autorzy tekstow maja dostep
>do swoich katalogow. Oczywiscie zanim do tego dojdzie musze
>dana osobe poznac aby nie bylo niespodzianek w radzaju cos
>sie pokasowalo
>-ja osobiscie pelnie funkcje autora i opiekuna calosci. Na team nie
>mam takiej mozliwosci poki co)
>-jak widac z powyzszego i dalszych listow Wojtka Gazdy i Lewhoo na
>Team jest to na razie trudne do zrobienia.

Nie jest proste, ale nie jest tez niewykonalne...

> [...]
>na Teamos2. Najpierw byla wielka dyskusja o oprawie graficznej (tym ktorzy
>nie pamietaja polecam archiwa listy) . Potem co jakis czas strony te znikaly z
>sieci
>co tez nie budzilo mojego zaufania do wpolpracy. W koncu bez wielkich
>ceregieli przy uprzejmosci czlonkow grupy Asua zagospodarowalem podkatalog
>na ich serwerze i tak zostalo.
>-tworzenie superserwisu rzeczywsicie mija sie z celem bo ilosc stron w sieci
>stanowi rzeczywiscie czynnik psychologiczny. Nie widze natomiast
>problemu aby dla osob mirrorujacych wystawic *.zip do sciagania

Moznaby to zrobic. Moge dac odsylacz z WWW, ale gdybys ty mogl to pchac na team,
to by bylo najsympatyczniej :) To juz jest sprawa do Znika...

>Nie widze tutaj problemu zreszta u mnie juz jest :)
>-To rzeczywsicie nie jest dobrze zrobione. Przeciez mozna ladowac Tech/2
>jako podstrone Team po to w koncu jest ten html. W czym tutaj problem ?
>Podobnie z FAQ.

OK, przerobie...

>Przy podanych zalozenia da sie z Team zrobic strukture hierarchi. I wilk syty
>i owca cala.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl