Re: Zakupy

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 11:56:39 MET DST

 W dniu Sat, 22 May 1999 00:08:01, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl>
napisal(a):

> [...]
> - kwestia umieszczenia logo Teamu na tychże stronach,
> - kwestia rozsądnego rozplanowania odsyłaczy zarówno na Teamie jak i na
> dołączonych stronach. Przepraszam bardzo, ale wrzucenie wszystkiego do
> jednego wora z etykietką "Odsyłacze" IMHO nie załatwia sprawy (dlaczego
> np. odsyłacza do Tech/2 nie ma w kąciku technicznym?).
> Chciałbym tu zauważyć, że dział "Linki" czy też "Odsyłacze" jest
> prawdopodobnie ostatnią rzeczą którą odwiedza się w serwisie WWW.
> Jeśli autorzy powiedzą NIE, nie będę się więcej czepiał. Na razie to
> właśnie od nich słyszałem narzekania na współpracę z Teamem.

Odpowiem za kilka listow bo watek zrobil sie obszerny.
O tym ze Tech nie jest czescia Team decyduje przede wszystkim technika.
-czesto strony Team sa trudno dostepne
-organizacja Tech/2 zaklada ze autorzy tekstow maja dostep
do swoich katalogow. Oczywiscie zanim do tego dojdzie musze
dana osobe poznac aby nie bylo niespodzianek w radzaju cos
sie pokasowalo
-ja osobiscie pelnie funkcje autora i opiekuna calosci. Na team nie
mam takiej mozliwosci poki co)
-jak widac z powyzszego i dalszych listow Wojtka Gazdy i Lewhoo na
Team jest to na razie trudne do zrobienia.
-na pytanie czy trzeba od razy zmieniac cala szate graficzna nie wydaje
mi sie to celowe. Inna sprawa ze do ze do wydzielenia miejsca na tech
przyczynila sie glownie sprawa zametu jaki ponowal (i chyba jeszcze panuje)
na Teamos2. Najpierw byla wielka dyskusja o oprawie graficznej (tym ktorzy
nie pamietaja polecam archiwa listy) . Potem co jakis czas strony te znikaly z
sieci
co tez nie budzilo mojego zaufania do wpolpracy. W koncu bez wielkich
ceregieli przy uprzejmosci czlonkow grupy Asua zagospodarowalem podkatalog
na ich serwerze i tak zostalo.
-tworzenie superserwisu rzeczywsicie mija sie z celem bo ilosc stron w sieci
stanowi rzeczywiscie czynnik psychologiczny. Nie widze natomiast
problemu aby dla osob mirrorujacych wystawic *.zip do sciagania
w regularnych odstepach (np miesiac)
> - kwestia umieszczenia logo Teamu na tychże stronach,
Nie widze tutaj problemu zreszta u mnie juz jest :)
> - kwestia rozsądnego rozplanowania odsyłaczy zarówno na Teamie jak i na
> dołączonych stronach. Przepraszam bardzo, ale wrzucenie wszystkiego do
-To rzeczywsicie nie jest dobrze zrobione. Przeciez mozna ladowac Tech/2
jako podstrone Team po to w koncu jest ten html. W czym tutaj problem ?
Podobnie z FAQ.

Przy podanych zalozenia da sie z Team zrobic strukture hierarchi. I wilk syty
i owca cala.

Pozdrawiam

PS. Postaram sie dziasiaj zauktualizowac nieco strony :)
* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *