Re: Zakupy

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 22:45:54 MET DST

On Thu, 20 May 1999 18:13:06, kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl (Mariusz
Kielpinski) wrote:

> Coraz lepiej. Moze za chwile Wasze strony beda platne. Tak mi sie kiedys
> wydawalo ze zadaniem Team jest promowanie OS/2 i _pomoc_ jego uzytkownikom.
> Piszesz ze Team nie jest instytucja charytatywna. Moi zdanieim powinien byc
> jak najbarrdziej spoleczny. ( A co inni czytelnicy tej listy na to) Czy to
> oznacza ze niedlugo
> trzeba bedzie wnosic oplaty na Wasze konto ?
> A poki co my ty w Bydgoszczy nie czekamy na zadne Teamy i dzialamy sobie sami.
> Tak OS/2 nie wypromujecie !

WYLUZUJ!!! Wszyscy używamy OS/2 więc może nie zachowuj się jak
nacjonalista z Bydgoszczy który walczy z resztą Polski ;-)))

Lechu po prostu chciał napisać, że boi się o to że wiele osób wypełni
formularz i nie kupi nic...

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl