Re: Nowy FC/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 22:11:40 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> niezupelnie. raczej cos w rodzaju wspolnej historii dla wszystkich
> dyskow. ale zeby ta historia nie byla automatyczna, tzn. zeby to bylo
> opcjonalne. ja bym wolal tak jak w DN, tzn. zeby zapis do historii byl wymuszony
> przez usera.

        Raczej nie będzie to opcjonalne, historia ścieżek dyskowych (i
host-owych) stanowi nierozerwalną częśc okna wyświetlającego ścieżkę
dostępu w panelu.
        Ale oczywiście można pomyśleć nad globalną historią ścieżek dostęu,
którą użytkownik mógłby załączyć/wyłączyć w opcjach, albo za pomocą
jakiejś kombinacji klawiszy.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */