Re: Problem z dyskiem.

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 20:19:31 MET DST

tia - to teraz moje 3 grosze
 1. mialem kiedys problem z trzecim dyskiem na SM -> system go wykrywal i
tyle. Zaden fdisk dosowy (MS-DOS, NW-DOS) nie raczyl go zauwazyc. To samo
dzialo sie z Pqmagicem - nie ma 3 dysku i tyle. Chodzilo wtedy bodajze o
max 4 partycje primary w systemie.
 1a. drugim problemem bylo zmuszenie plyty asusa do pracy z 3 urzadzeniami
(wlasciwie z 4 bo jeszcze cdrom) - asus strasznie tego nie lubi. na razie
pomogl upgrade biosu.
 2. Dos wymaga zainstalowania na partycji C: taka jego uroda. Teoretycznie
powinno sie udac rozwiazanie : partycja primary NonDos i extended FAT -
wtedy dos bedzie ja widzial jako C:... ale taki wynalazek tez mi sie nie
udal.
 3. jesli to kogos interesuje, to ja w domu mam rozwiazanie:
  1dysk : PRIMARY HPFS, FAT16, FAT32 i tu postawione odpowiednie systemy
          EXT EXT2 to samo
  2dysk : PRIMARY FAT16 (8MB) zeby byl primary
          EXT roznie - pociete na jakies smieszne czesci
  3dysk : PRIMARY FAT16 (8MB) !!!HIDEN !!!
          EXT reszta
  (do bootowania uzywam programiku z mbr)

ps. kocham OS/2 Alaska Software i Virtualna Valerie (w tej kolejnosci)