Re: Visual Age C++

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 09:03:40 MET DST

On Wed, 12 May 1999, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ja tez od tego zaczynalem - problem jest, gdy twoj maly progtram zajmuje Megabyte, a
> ty probujesz np. zrobic interface w osobnym threadzie :) Teraz sie ucze recznego
> programowania PM :)))
>
> Co do dodawania procedury - przerabiales przyklad To-Do-File?
>
> Tam jest wszystko - towrzysz nowa, nie visualna czesc, podlaczasz ja do wlasnego
> kodu, towrzysz procedury i odwolujesz sie do elementow Visual Buildera

Myślałem, że jak Visual, to nie trzeba tyle kombinować. Rozumiem, że
konieczne jest wpisanie kodu ręcznie. Automat ma za mnie wygenerować tylko
kod, który obsługuje przyciski, wywołania systemowe a reszta należy do
mnie. Tu miałem nadzieję, że kliknę np. na przycisk, wybiorę odpowiednią
opcję i pokaże się okienko, w którym wpiszę kod jaki ma się wykonać po
kliknięciu tego przycisku.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95