Re: Visual Age C++

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 08:38:37 MET DST

On Wed, 12 May 1999 07:07:53 +0200 (CEST), Andrzej Pięta wrote:

>Zaczołem od Visual Buildera.

Ja tez od tego zaczynalem - problem jest, gdy twoj maly progtram zajmuje Megabyte, a
ty probujesz np. zrobic interface w osobnym threadzie :) Teraz sie ucze recznego
programowania PM :)))

Co do dodawania procedury - przerabiales przyklad To-Do-File?

Tam jest wszystko - towrzysz nowa, nie visualna czesc, podlaczasz ja do wlasnego
kodu, towrzysz procedury i odwolujesz sie do elementow Visual Buildera

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1