Re: Problem z dyskiem.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 19:05:43 MET DST

Tomasz Szczesniak wrote:

> Ponieważ potrzebowałem DOSa do eksperymentów z loaderem
> dołożyłem sobie do systemu kolejny (trzeci) dysk. Pracuje
> on jako
> secondary slave (Jest jeszcze primary i secondary master),

czy masz jakies urzadzenie secondary master? jesli nie to masz klopoty.
wtedy przestaw ten trzeci dysk na secondary master. ze starymi ibm1s506
chodzilo tak jak podlaczyles, tzn. ze sterownikiem jaki jest w instalce
w warp3 oraz warp4. niestety te sterowniki nie obsluguja duzych dyskow,
a nowe nie pozwalaja na takie kombinacje. musialem sie pogodzic z
faktami.