Re: Nowy FC/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 17:33:28 MET DST

On Sat, 8 May 1999 11:03:21, mborkows_at_elka.pw.edu.pl (Mariusz Artur
Borkowski) wrote:

> Oczywiscie, ale wciaz wiekszosc programu programu moznaby
> przeniesc niemal bez zmian (VP obsluguje TurboVision).

        Ta obsługa była dosyć czerstwa - nie znam najnowszych wersji VP, ale
jak kiedyś sprawdzałem, to program skompilowany przez BP działał
płynniej niż skompilowany przez VP. Może dlatego, że w BP kluczowe dla
szybkości pracy biblioteki były napisane w assemblerze, a w VP są w
Pascalu.

--
Pozdrawiam,
Jan.