Re: Nowy FC/2

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Sun 09 May 1999 - 23:10:21 MET DST

On Fri, 7 May 1999 13:54:22, mborkows_at_elka.pw.edu.pl (Mariusz Artur
Borkowski) wrote:

> Mozna i tak, ale to raczej duzo roboty. Kodu zrodlowego z DN
> chyba nie da sie tak latwo wykorzystac w FC/2, nie wiem zreszta
> czy byloby to legalne.

Nie chodzi o wykorzystanie kodu DN w FC, a tylko o implementacje
dodatkowych funkcji obecnych w tym pierwszym, co można przecież zrobić
bez znajomości źródeł.

> Zaluj. DN to naprawde najlepszy commander jaki kiedykolwiek
> powstal pod jakikolwiek system.

Nie neguję. Znam go "z widzenia", ale mnie odstraszał okienkami
ala-TurboVision, możliwością otworzenia więcej niż dwóch paneli,
kolorkami, tetrisami itp. (chociaż dla większości osób zapewne są to
zalety). Lubię ascetyczny wygląd w programach tego typu.

                                               Marek Wojciechowski