Re: Nowy FC/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 11:30:49 MET DST

On Sat, 8 May 1999 09:40:46 +0200 (CEST), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

>i mamy bydle z fontannami zamiast file managera.. przeciez CD mozesz odrywac
>innymi programami!!

Owszem, ale nie lubie jak mam muzyczny CD w staci a file manahger wywala blad...
Powinien to rozpoznawac, a odgrywanie CD to pare funkcji na krzyz. Owszem, bylo by
to bydle z wodotryskami (to mi sie mazy), ale mialem tez zamiar zrobic go maksymalnie
konfigurowalnego - czyli prawie wszystko mozna wylaczyc...

> a co do ftp: NemoCommander potrafil miec ftp w panelu... (i mial pare innych funkcji np
>zarzadzanie procesami - umozliwia uzycie go nawet jako shella)

Juz nie pamietam, co mi sie w nim nie podobalo...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1