Re: Nowy FC/2

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 16:22:06 MET DST

On Fri, 7 May 1999 20:06:44 +0200 (CEST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>Racja... Jednak byc moze latwiej zaimplementowac te funkcje niz zrobic porta :)
>Swoja
>droga, mazy mi sie porzadny PMowy file commander, zintegorwany z wPSem,
>majacy
>FTP, obsluge CD np muzycznych i wiele innych bajerow :) Mialem kupe pomyslow,
>bo
>sam chcailem napisac... ale chyba nic z tego nie wyjdzie :)
i mamy bydle z fontannami zamiast file managera.. przeciez CD mozesz odrywac
innymi programami!!
 a co do ftp: NemoCommander potrafil miec ftp w panelu... (i mial pare innych funkcji np
zarzadzanie procesami - umozliwia uzycie go nawet jako shella)
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl