Re: Zawieszanie Warpa [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 22:06:16 MET DST


<...>
>to moze byc powazny problem. bardzo powazny. plyty T2P4 sa ok. ale
>ram niekoniecznie. wiele razy sie spotkalem z walnietymi 8semkami EDO.
>masz pewnie 2x EDO 8MB = 16MB . a kazdy simm ma na obydwu stronach
>plytki
>przylutowane 4ry sporawe scalaki, dosyc grube zreszta. czy tak?
>btw. zaden test ci nie wykryje ze pamieci sa walniete, dopiero pod
>systemami
>wylazi. np. sproboj zainstalowac linuxa i pusc kompilacje kernela.
>swietny
>test na RAM. albo nawet zainstaluj sobie ...... quake1 :) i pograj
>troche pod zwyklym dosem. bez zadnych himemow i emm'ow, i sprawdz czy w
>ciagu
>15 minut latania po korytarzach ci sie nie wywali z jakims glupim
>bledem.
>to tez swietny test na ram. ja swego czasu jak zlozylem znajomemu zloma,
>to musialem w sklepie niezle sie na goscia wydrzec zeby mi ram wymienil.
>
>> System wiesza się przy każdej próbie usunięcia katalogu, pliku i cienia.
>
>jak to warp3 to jednak stawiam na RAM, i/lub zbyt wysokie PIO dysku.
>obniz PIO do wartosci 3, a potem kombinuj z ramem.
>polecam ci obnizyc PIO dlatego, bo szyna ci chodzi szybciej niz 66MHz.

Nie pamiętam jak wyglądały te SIMM'Y; co do sprawdzania ramu za pomocą
kompilacji jądra Linuxa to ten test ram przeszedł bez żadnych problemów;
jeśli chodzi grę Quaka to również wszystko chodzi bez problemu.
Jest to Warp 3 bez fixów. PIO sprawdzę... i napiszę jakie wyniki....

Shakuł



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:22:11 MET DST