Re: Zawieszanie Warpa [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 11:38:43 MET DST

Shakuł wrote:

> Nic z tych rzeczy, po prostu przy starcie (po instalacji) widoczny jest
> czarny ekran i migoczący kursor w górnym lewym rogu. To wszystko.
> Chętnie bym zapuścił jakiś program diagnostyczny, ale nie posiadam.
> Co do ustawień płyty, to na co mam zwracać uwagę? Na ustawienia w
> Biosie?
> Powinienem chyba napisać jaki posiadam komputer:
> Płyta Asus T2P4 + CPU Cyrix 150+ 120MHz (uruchomiony na 110MHz),
> 16 MB EDO, dysk twardy WD 2,5 GB;
  ^^^^^^^^^^
to moze byc powazny problem. bardzo powazny. plyty T2P4 sa ok. ale
ram niekoniecznie. wiele razy sie spotkalem z walnietymi 8semkami EDO.
masz pewnie 2x EDO 8MB = 16MB . a kazdy simm ma na obydwu stronach
plytki
przylutowane 4ry sporawe scalaki, dosyc grube zreszta. czy tak?
btw. zaden test ci nie wykryje ze pamieci sa walniete, dopiero pod
systemami
wylazi. np. sproboj zainstalowac linuxa i pusc kompilacje kernela.
swietny
test na RAM. albo nawet zainstaluj sobie ...... quake1 :) i pograj
troche pod zwyklym dosem. bez zadnych himemow i emm'ow, i sprawdz czy w
ciagu
15 minut latania po korytarzach ci sie nie wywali z jakims glupim
bledem.
to tez swietny test na ram. ja swego czasu jak zlozylem znajomemu zloma,
to musialem w sklepie niezle sie na goscia wydrzec zeby mi ram wymienil.

> System wiesza się przy każdej próbie usunięcia katalogu, pliku i cienia.

jak to warp3 to jednak stawiam na RAM, i/lub zbyt wysokie PIO dysku.
obniz PIO do wartosci 3, a potem kombinuj z ramem.
polecam ci obnizyc PIO dlatego, bo szyna ci chodzi szybciej niz 66MHz.