Re: Nowy FC/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 10:00:58 MET DST

In article <3730DF1D.567F_at_um.szczecin.pl>, Jurek Kowalski wrote:

>Gdyby Twoj komputer byl nagle przepiety ze 100 Mbitow na 10,
>to moglbys to natychmiast wychwycic, to nie bajer;
>
>gdybys zauwazyl, ze na drugiego OSa kopiujesz szybciej niz na lokalny
>dysk, to bys sie ucieszyl;
>
>gdybys przyuwazyl, ze na NT obok idzie wolniej (a idzie :)
>
>Widzisz tez natychmiast, czy serwer Novellowy jest zarzniety
>i czy warto na nim skladowac pliki.
>

>Lecz wymyslone to zostalo dla FTP.IFSa wiec moze sie przydac i w domu.

Alez ja nie mam nic przeciwko temu. Tyle ze nie wiem dlaczego ale z jednego
katalogu lokalnego na drugi (ten sam dysk fizyczny i ta sama partycja) kopiuje
sie z predkoscia 500kb/s. Cos nie tak...

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"It took the computing power of three C-64s to fly to the Moon.
It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here."