Re: OS/2 i dyski pod DOSem

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 09:23:45 MET DST

On Mon, 3 May 1999 03:33:39, "Tomasz Szczesniak"
<tszczesn_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

> Wie ktoś może dlaczego w sesji DOSa korzystając z fukcji 2
> przerwania 13h (odczyt fizycznych sektorów z dysku) w
> odniesieniu
> do dyskietki najpierw brzęknie stacja A, potem B, następnie
> chwila
> przerwy i dopiero jest odczytywany żądany sektor?

Nie wiem, dawno się takimi rzeczami nie bawiłem. Może
coś jest na ten temat w "Interrupt List" Ralpha Browna?
Można ją znaleźć na mirrorach Simtela (np. na
ftp.icm.edu.pl), msdos/info/inter*.zip .

        Sławomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie
Nie trzeba wierzyc w karabin, aby z niego strzelac.
One doesn't need to believe in the gun in order to shoot.