Re: Drivery

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 16:45:36 MET DST

On Tue, 4 May 1999 12:02:30 +0200 (CEST), Artur Alinowski wrote:

>[....]
>
>MyĀlą, e mog oby to sią odby© nastąpuj co:
>Trzeba ustali© kto bądzie zbiera requesty od ludzi i wstepnie je
>przetwarza (przypuszczam e sporo rzeczy bedzie sią powtarza©).
>Potem trzeba zweryfikowa© czy rzeczywiĀcie danych driver·w nie ma, czy
>tylko tak nam sią wydaje. Nastepnie nale y to wszystko wys a© gdzie
>trzeba. ;-)

Proponuje na poczatek zrobic formularz na strony, ktory bedzie zbieral i ukladal
requesty na stronie.

>Ale powa nie. Mam pewne w tpliwoĀci co do termin·w. Napisane zosta o e:
> ^^^^^^^^^^^
>Czy to podkreĀlone to jest 5 czerwca czy te 6 maja?

Raczej 5 czerwca, bo zreguly podaje sie dzien/miesiac/rok

> [...]
>robi. 10 maja og aszamy wszem i wobec e uruchamiamy tak ankietą i
>zbieramy dane przez jakieĀ dziesią© dni. Potem tydzie½ na weryfikacją,
>myĀlą e kompletny spis moglibyĀmy wystawi© na listą, albo wys a© do
>wszystkich kt·rzy w ankiecie brali udzia z proĀb o sprawdzenie. Wyniki
>powinniĀmy chyba wys a© na Dzie½ Dziecka.
>Dobrze by by o gdyby przedtem skontaktowa© sią w tej sprawie z
>niemieckim Teamem czy bąd zainteresowani naszymi wynikami. Mo e ktoĀ
>zna bezpoĀrednio kogoĀ od nich i m·g by sią wywiedzie©?
>Na razie widzą to w ten spos·b ale mo e ktoĀ ma jakiĀ inny pomys .

Na poczatek najwazniejszy jest formularz...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1