Re: Drivery

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 14:47:41 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:
> On Fri, 30 Apr 1999 10:14:35, Artur Alinowski
> <alinowski_at_mail.polpager.com> wrote:
[....]
> Dokładnie możemy zrobić bazę sprzętu bez driverów do OS/2 tylko
> jak,gdzie,kiedy ?

Myślę, że mogłoby to się odbyć następująco:
Trzeba ustalić kto będzie zbierał requesty od ludzi i wstepnie je
przetwarzał (przypuszczam że sporo rzeczy bedzie się powtarzać).
Potem trzeba zweryfikować czy rzeczywiście danych driverów nie ma, czy
tylko tak nam się wydaje. Nastepnie należy to wszystko wysłać gdzie
trzeba. ;-)

Ale poważnie. Mam pewne wątpliwości co do terminów. Napisane zostało że:
> IBM Deutschland is asking their clients, which drivers they need
> for OS/2 today and in the next 18 months. They need these
> requests until 05/06/1999!
                  ^^^^^^^^^^^
Czy to podkreślone to jest 5 czerwca czy też 6 maja? jeśli to drugie to
cała sprawa pada ze względów czasowych. Jeśli pierwsze to myślę że
możemy zacząć działać powiedzmy od 10 maja. Te parę dni po długim
weekendzie to jest akurat tyle ile potrzeba na ustalenie kto co i jak
robi. 10 maja ogłaszamy wszem i wobec że uruchamiamy taką ankietę i
zbieramy dane przez jakieś dziesięć dni. Potem tydzień na weryfikację,
myślę że kompletny spis moglibyśmy wystawić na listę, albo wysłać do
wszystkich którzy w ankiecie brali udział z prośbą o sprawdzenie. Wyniki
powinniśmy chyba wysłać na Dzień Dziecka.
Dobrze by było gdyby przedtem skontaktować się w tej sprawie z
niemieckim Teamem czy będą zainteresowani naszymi wynikami. Może ktoś
zna bezpośrednio kogoś od nich i mógłby się wywiedzieć?
Na razie widzę to w ten sposób ale może ktoś ma jakiś inny pomysł.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl