Re: HPFS386

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 16:10:25 MET DST

In article <Pine.GSO.4.05.9904291539010.5648-100000_at_elektron.elka.pw.edu.pl>,
Mariusz Artur Borkowski wrote:

>Zaraz, to znaczy ze system plikowy na dysku jest inny ?
>Bo jesli HPFS386 to tylko 32-bit implementacja HPFS to
>nie powinno byc takich problemow.

Ja nie wiem czy to jest ten HPFS ale w Warp Serverze to HPFS386 mial jeszcze
prawa dostepu itp. rzeczy typowe dla serwera i z normalnych dyskietek
startowych OS/2 nie widzialo sie nic. A wiem dokladnie ze tak bylo bo kiedys
nameczylem sie nad tym duzo zanim wyczytalem ze to jest normalne. Ale nie wiem
czy to jest ten HPFS bo moze ten to tylko 32-bitowa implementacja HPFS z
normalna obsluga cache. I za tamten HPFS386 to sie na pewno placilo. moze
wlasnie ten jest darmowy?

>Dogrzeb sie prosze. Albo przynajmniej napisz jaka to byla lista i podaj slowa
>kluczowe.

Lista ta. A moze to Warpcast-cie bylo? W kazdym razie mam adres zrodla:

http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~mikulas/vyplody/hpfs/index-e.cgi

Jest tam sterownik dla jadra 2.0.x i 2.2.x. Ja wzialem ten do 2.2.x i wtedy
byla to wersja 1.95. Teraz jest 1.97b.

Polecam.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"It took the computing power of three C-64s to fly to the Moon.
It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here."