Re: Poscipt

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 18:38:15 MET DST

 W dniu Mon, 26 Apr 1999 06:59:02, stachnie_at_alf.ifj.edu.pl
(S=?iso-8859-2?q?=B3?=awomir Stachniewicz) napisal(a):

> Znam ten bol. Niestety, nie wiem, co zrobic - moze sprobuj
> zainstalowac drivery od innej drukarki postscriptowej niz
> "generic", np. obslugujacej PS level 2?
Probowalem ale to nic nie daje. Przynajmniej jest tak w
przypadku sterownikow sciaganych z IBM. Poziom drugi jest tam
obsługiwany i pliki tez sa tak samo wielkie.
Poniewaz podjalem juz duzo prob bo problem jest
dla mnie wazny udalo mi sie dojsc do czegos wiecej.

Warto zrobic nastepujacy eksperyment. Wydrukowac plik *.pdf
na drukarke postcriptowa. I co ? Plik malutki az milo. Tyle ze Adobe dla OS/2
to tylko czytnik a nie edytor. Znowu ktos ma nas w nosie bo na wingroze sa
edytory
wszelakiej masci. Jednoznacznie wskazuje to na to ze grafika to nie jest to co
OS/2
lubi. Arobat w opcjach druku posiada opcje dla *.ps. Wyglada na to ze
te wielkie pliki to potraktowanie jako grafika zawartosci okna. Tak
jakby ktos drukowal bitmape. Wynika z tego ze dany program
musi wspomagac ten proces. Tylko czy jest taki edytor dla OS/2.

Sprobuje StarOffice.

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *