Re: Skaner Primax w OS/2 ?

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 18:38:15 MET DST

 W dniu Sun, 25 Apr 1999 23:14:33, rhare_at_alpha.net.pl (Highlander) napisal(a):

> Mam skaner Primax Colorado 600p. Są do niego sterowniki
> ale tylko pod windy w tym 3.1. Po zainstalowaniu w Win-OS
> żaden program go nie widzi, wywala komunikat, że nie ma portu
> LPT1, albo nie jest ustawiony na SPP/EPP (jest ustawione EPP).
> Drukarka podłączona do skanera działa bez zarzutu.
> Czy ktoś ma jakiś pomysł. Aha - skaner oczywiście jest sprawny
> bo pod windą chodzi.

Zanim cokolwiek da sie zeskanowac trzeba wskazac tzw source w
oprogramowaniu graficznym. Po pierwsze czy cos Ci sie jako source pokazuje
bo jesli nie to istnieje mozliwosc ze sterowniki sa VXD a tego WinOS2 nie
wspiera.
Jesli jednak cos pokazuje to moze to byc konfikt sprzetowy. Warto sie przyjrzec
IRQ i DMA.

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *