Re: OS2 i karta Tv ZOLTRIX

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 20:56:02 MET DST

On Wed, 14 Apr 1999 14:31:50, kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl (Mariusz
Kielpinski) wrote:

> Przemek lubie konstruktywna krytyke ale nie rozumiem po co wykrzynkniki i
> zwrot w rodzaju OK Masterzy.

Ojej. Nie o to chodziło - powinienem napisac tylko tyle Masterzy.

 Nie też bardzo wiem o co Ci chodzi. Opis dotyczy
> konkretnej karty. Fonie uzyskuje sie w wyniku demodulacji FM 6,5 MHz w
> dekoderze FM
> Z tego wynika ze na pytanie o chipset dzwiekowy moge niezlosliwie odpowiedziec
> UL 1490 lub np TDA 2030. Wyjscie m.cz z tylu karty. Dzwiek jest. Fonie mozna tez
> poprowadzic kabelkim podobnym do kabelka fonii CD. Na stronie jest odsylacz do Zoltrixa gdzie mozna rozwiac swoje watpliowsci. Tuner jest na karcie.
> Chcialbym aby autor strony ja uzupelnil ale temu sie jakby
> troszke odechcialo po przeczytaniu postu.

Ponawiam pytanie:

Jak zostal podlaczony sygnal? przez czincze? czy poprzez tuner na
karcie?

A co do audio polecam kilka specyfikacji specyfikacji (jest na toro
;)) i wtedy...

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl