Re: OS2 i karta Tv ZOLTRIX

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 16:31:50 MET DST

 W dniu Tue, 13 Apr 1999 19:03:54, dobrawka_at_nospam.org.pl (Przemyslaw
Dobrowolski) napisal(a):

> OK Masterzy. Na jakim chpisecie audio jest Zoltrix? Jakiej firmy jest
> Tuner (typ także). Czy jest głos? Czy sygnał podłączany był poprzez
> chinche, czy też przez Tuner?
>
> I to powinno się zawrzeć na stronie, ponieważ wiele osób chce sobie
> kupić karty lecz kompatybilność z Brooktree 848 to nie wszystko!

Przemek lubie konstruktywna krytyke ale nie rozumiem po co wykrzynkniki i
zwrot w rodzaju OK Masterzy. Nie też bardzo wiem o co Ci chodzi. Opis dotyczy
konkretnej karty. Fonie uzyskuje sie w wyniku demodulacji FM 6,5 MHz w
dekoderze FM
Z tego wynika ze na pytanie o chipset dzwiekowy moge niezlosliwie odpowiedziec
UL 1490 lub np TDA 2030. Wyjscie m.cz z tylu karty. Dzwiek jest. Fonie mozna tez

poprowadzic kabelkim podobnym do
kabelka fonii CD. Na stronie jest odsylacz
do Zoltrixa gdzie mozna rozwiac swoje watpliowsci. Tuner jest na karcie.
Chcialbym aby autor strony ja uzupelnil ale temu sie jakby
troszke odechcialo po przeczytaniu postu.

Tak nawiasem mowiac zwrocono mi uwage ze TeamOS/2pl znajduja sie sformulowania
o Tseng ET 6000 jakoby ta karta sie dla OS/2 nie nadawala. Faktycznie stoi tam
cos
podobnej tresci. Musze powiedziec ze jestem zdziwiony. Znam 3 ludzi pracujacych
w OS/2
na tej karcie wlacznie ze mna i wszyscy sobie chwalimy.

Pozdrawiam
* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *