Re: fix10 uk

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 21:23:26 MET DST

EDI wrote:

> Witam wszystkich szanownych grupowiczow :)
>
> Jestem nowy i prosze o wyrozumialosc ;)
>
> Moje pytanko jest nastepujace , mam os/2 Merlin uk demo i co miesiac
> przekrecam date i jest ok ;) , i mam fix 10 uk i instaluje go za pomoca
> SimplyFix 4.0 GA i niby jest ok po instalacji nastepuje reboot i po
> ukazaniu sie danych o karcie sieciowej zaraz na poczatku i potem nic sie
> nie dzieje tj. czarny ekran i nic dalej. Czyzby trzeba zrobic instalacje
> od poczatku i co robie zle w fixowaniu ?
> Mam tez corrective Service Facility 2-B Version 1.40 ale nie uzywam tego
> [...]
        No właśnie, a ten simply Fix z którego CSF-a był zrobiony? Czy aby nie
z wersji 1.38? Jeśli tak, to masz normalny efekt.
        Zajrzyj tutaj:

http://www.asua.org.pl/FAQ/

        Tworzymy tam OS/2 FAQ w bólach :-)) Na razie jest tylko o fix-pakach.
Dowiesz się stamtąd jak samemu zrobić simply Fix-a z Corrective Service
Facility 2-B Version 1.40 i paru innych użytecznych informacji o
Fix-Pakach.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */