fix10 uk

Autor: EDI (grzesj_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 14:12:01 MET DST

Witam wszystkich szanownych grupowiczow :)

Jestem nowy i prosze o wyrozumialosc ;)

Moje pytanko jest nastepujace , mam os/2 Merlin uk demo i co miesiac
przekrecam date i jest ok ;) , i mam fix 10 uk i instaluje go za pomoca
SimplyFix 4.0 GA i niby jest ok po instalacji nastepuje reboot i po
ukazaniu sie danych o karcie sieciowej zaraz na poczatku i potem nic sie
nie dzieje tj. czarny ekran i nic dalej. Czyzby trzeba zrobic instalacje
od poczatku i co robie zle w fixowaniu ?
Mam tez corrective Service Facility 2-B Version 1.40 ale nie uzywam tego
bo mam Simply fix ...

To na razie na tyle, acha mam tez rive 128 zx 8 mb AGP czy te sterowniki
standartowe GRADD bede dobre zalezy mi chociaz na 800x600 i 85 [hz] na
razie mam 640x480 i strasznie mi migocze ekran :(

z powazaniem Grzegorz Jagła

moj mail grzesj_at_zeus.polsl.gliwice.pl