Re: Poszukuje "paska"

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 18:34:46 MET DST

On Fri, 9 Apr 1999 10:02:48 +0200 (CEST), Zbigniew Oleszko wrote:

>Zdecydowanie najlepszy jest launchpad, a to za spraw swojej pe nej
>obiektowoÂci a nie tak jak WarpCenter. Poza tym umo liwia zagnie d anie
>kolejnych launchpadˇw (grupowanie tematycze naprzyk ad). Dziŕki opcji "zawsze
>na wierzchu" mo esz go mieŠ pod rŕk " - chocia ja tego ustawienia nie
>preferujŕ.

Ja skolei jestem zwolennikiem Control Center z Object Desktop. Dlaczego?

a. Wszystkie obiekty z niego mozna przeciagac, mozna na nie przeciagac - prawe
klikniecie to standardowe menu itd... Jak w WPSie

b. to samo tyczy sie dyskow rozwijanych z Control center a w nich folderow i plikow...
rozwniete na nim foldery nie zwijaja sie po kliiknieciu na cos innego

c. Mozna umiescic pare fajnych meterow - np. meter aktywnosci sieciowej

e. Mozna ustawic, ze zadne okno nie da sie nasunac na Control Center (co mnie
denerwowalo w WarpCenter) i oczywisice maxymalizowanie tez nie wchodzi na
Controla...

f. ani razu mi sie nie powiesil

g. i wiele innych :)

Lech Wiktor Piotrowski