Re: Biblioteki czy co?

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 11:32:04 MET DST

On Fri, 9 Apr 1999, Shakuł wrote:

> Może ktoś mnie nazwie upierdliwym użytkownikiem OS'a i takim samym
> grupowiczem, ale jako nowy użytkownik Warpa mam trochę problemów
> z tym systemem. Nie chcę dać za wygraną i powrócić do windy, więc
> przedstawię mój nowy problem i proszę o radę.
Popieram zapał. Na pewno warto zostać przy OS'ie.
> Zainstalowałem dwa programy: InJoy 2 i PMINews i ..... nie mogę ich
> uruchomić. Gdy klikam na ikonę jednego z tych programów pojawia mi się
> okienko:
> "Upewnij się, że ścieżka dla programu jest
> prawidłowa i czy plik jest programem
> DOS lub OS/2. Możliwe, że brakuje
> pamięci potrzebnej do uruchomienia
> programu lub też plik jest zablokowany
> przez inny proces, Czy chcesz zmienić
> ustawienia dla (tu się pojawia nazwa programu)."
Jeszcze nie spodkałem się z brakiem pamięci po OS/2, poza tym jak
skończyło mi się wolne miejsce na swap'a.
> Gdy próbowałem uruchomić te programy z linii poleceń (pełnoekranowy OS)
> to wykazał, że nie może znaleźć odpowiednio plików: SO32DLL i TCP32DDL.
> I tu pojawia się moje pytanie: czy brakuje mi jakiś bibliotek? Jeśli tak to
> gdzie
> mogę je znaleźć?
Jak już dograsz te biblioteki i nadal nie będziesz mógł uruchomić tych
programów to zmień ich nazwy na *.exe. U mnie przy zmianie np.
Jakiś_program.exe na "Jakiś program do czegoś" zamiast uruchomienia
aplikacji pojawia się zeszyt ustawień.
> Informacja: posiadam Warpa 3 i żadnych (prawie) dodatkowych aplikacji.
Z tego wynika, że nie masz zainstalowanego (lub źle) stosu TCP/IP. Popraw
tą sytuację.
                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95