Biblioteki czy co?

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 11:12:07 MET DST

Może ktoś mnie nazwie upierdliwym użytkownikiem OS'a i takim samym
grupowiczem, ale jako nowy użytkownik Warpa mam trochę problemów
z tym systemem. Nie chcę dać za wygraną i powrócić do windy, więc
przedstawię mój nowy problem i proszę o radę.
Zainstalowałem dwa programy: InJoy 2 i PMINews i ..... nie mogę ich
uruchomić. Gdy klikam na ikonę jednego z tych programów pojawia mi się
okienko:
"Upewnij się, że ścieżka dla programu jest
prawidłowa i czy plik jest programem
DOS lub OS/2. Możliwe, że brakuje
pamięci potrzebnej do uruchomienia
programu lub też plik jest zablokowany
przez inny proces, Czy chcesz zmienić
ustawienia dla (tu się pojawia nazwa programu)."
Gdy próbowałem uruchomić te programy z linii poleceń (pełnoekranowy OS)
to wykazał, że nie może znaleźć odpowiednio plików: SO32DLL i TCP32DDL.
I tu pojawia się moje pytanie: czy brakuje mi jakiś bibliotek? Jeśli tak to
gdzie
mogę je znaleźć?
Informacja: posiadam Warpa 3 i żadnych (prawie) dodatkowych aplikacji.

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl
shakul_at_kki.net.pl