Re: Problemy początkującego

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 21:01:21 MET DST

 W dniu Sat, 3 Apr 1999 17:04:12, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> napisal(a):

> Mariusz Kielpinski napisał(a) w wiadomości:
> <6LpYdQLRoKbi-pn2-6E3oxtGrojld_at_localhost>...

> A czy jest mozliwosc zwiekszenia rozdzielczosci uzywajac standardowych
> driverow?

Rozumiem ze w tej chwili Twoj system pracuje w trybie
640x480(piksele)x16(kolorow)
czyli jest to klasyczny sterownik VGA. Oznacza to ze w obiekcie system masz do
wyboru tylko taki tryb i tego sie nie przeskoczy. Aby obejsc ten problem IBM
wypyscil wlasnie GDRAD ktory zawiera wlasnie uniersalny sterownik SVGA jak
rowniez dedykowany S3 VIRGE wszystko w jednym pakiecie okolo 1,5 MB.
Po rozpakowaniu go nalezy wpisac setup VIRGE katalog_zrodlowy_sterownikow
naped_z_ktorego laduje _sie _system
ewentualnie zamienilem kolejnosc sciezek bo juz pamietam (ach ta skleroza).
Jezeli sa Tobie potrzebne a Twoje
konto pocztowe nie przepuszcza duzych listow to wystawie te sterowniku na
stronie Tech/2

> To zapytam tak: Jak UAKTYWNIC modem aby system go widzial?
> Posiadam wewnetrzny modem.

Jezeli modem posiada nastawy domyslne (COM) to wystarczy je wpisac
do dialera i gotowe. Z reguly dla portow z zakresu COM1-COM4 nie potrzeba
dodatkowych zabiegow. Przerwanie jest przypisane do portu w takim
przypadku. Pozostalo wybranie predkosci komputer-modem z odpowieniej zakladki
w wybranym dialerze i wydanie wlasciwej komendy AT (sa opisane na Tech/2)
W prostym przypadku mamy
ATZ
ATDT 0202122
{czekamy}
ppp
ppp
{czekamy az zrobi beep :) }
Tak bedzie w Injoy(tryb terminalowy) w dialerze systemowym nalezy jeszcze
napisac skrypt

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Tech/2 http://asua.org.pl.kielpa *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *