Re: problemy z polączeniem

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 16:16:30 MET DST

On Thu, 1 Apr 1999 13:30:14 +0200 (CEST), Artur Alinowski wrote:

>This is a multi-part message in MIME format.
>--------------4F80281146347665B8377500
>
>Witam.
>
>Problem jest nastŕpuj cy. Do czenia siŕ z internetem u ywam injoya. Do
>tepsy leci bez przeszkˇd, do innego providera (na unixie) te , natomiast
>za cholerŕ nie moge siŕ po czyŠ z serwerem posadzonym na WinNT. Po
>uzyskaniu pol czenia kompy przez chwilŕ gadaj a potem connection
>failed.
>W za czniku zapodaje kawa ek loga z injoya.
>Z tego co sie doczyta em wynika e siŕ zalogowa , a nastŕpnie Win z
> [...]
Owszem, tak lub inaczej było przez pewien czas na wielu serwerach TP SA.
Naprzykład miałeś przez "inteligentny serwer" przydzielane IP 0.0.0.0
i kiszka... Obawiam się, że ten typ (tzn. NT typ) tak ma.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41