Karty dzwiekowe PCI

Autor: Michal Koslinski (Michal.Koslinski_at_f91.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 15:35:44 MET DST

Czesc Marek!

30 Mar 99 14:53, Marek Wojciechowski wrote to All:

 MW> Jestem na etapie poszukiwania takowej (pod kontem OS/2 oczywiscie).

ja rowniez mam zamiar zakupic karte na pci, ale szukanie rozpoczne dopiero po
swietach. w dodatku nie wiem jak szkutecznie bede to robil, bo niestety nie mam
zadnego dojscia do "sprzetu na probe", wiec wiele zalezy od zyczliwosci
przedawcow (gielda, sklepy). biore pod uwage dwa chipsety tj. wlasnie omawiany
przec ciebie Crystal i ESS. co do tego drugiego narazie nie wiem czy istnieja
karty na pci, ale wiem na pewno, ze byl dobrze oprogramowany.

!<ozzy