Re: Kolejny windowy problem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 21:33:41 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> A ja sobie kupiłem Feer of the Dark i Seventh Son of a Seventh Son i

Musze was obydwu zmartwic. standard multimedialny stanowi ze pierwsza
sciezka to dane typu CD-Data, a nastepne to CD-Audio.
niestety plyty foniczne to odwracaja do gory nogami i CD-Data jest
jako ostatnia sciezka. nawet windows NT tego nie czyta, chyba ze po
jakichs super service packach. ale nie probowalem. stad problem
z dobiciem sie do danych. no i oczywiscie ten cholerny (za
przeproszeniem)
quicktime, tak jakby mpeg nie bylo. ech......

a moze ktos z was ma jakis rekoder z quick time do mpeg ?
oraz z roznorodnych avi do mpeg ? od biedy moze byc pod winde. jakos
zdzierze.