Re: Kolejny windowy problem

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 19:29:18 MET DST

On Mon, 29 Mar 1999 17:00:24, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Kupilem plyte Iron Maiden "Number of the Beast", ktora teoretycznie jest rozszerzona
> multimedialnie - oczywiscie na PeCeta wymagania - winda 95... Rozszerzeni e
> multimedialne to jakies videoclipy, linki, historia zespolu itp...
> W windzie ma sie toto autostartowac (jeseli nie, nalezy napisac na CD - start) i
> instalowac Quicktima, potem dzialac...
> W OS/2 niestety nic, OS/2 nie czyta plyt (chyba ze jako muzyke), nawet tej sciezki dla
> multimediow nie widze. Ktos z was moze juz z czyms takim walczyl?

A ja sobie kupiłem Feer of the Dark i Seventh Son of a Seventh Son i
ma to samo. Prócz tego chciałem obejrzeć to gdy przegram z windozy na
dysk i odtwozre sobie pod OS'em. Kupa. Po prostu QuickTime3 jest nie
całkowicie kompatybilny z Quick Motion 2 :-(

Na pocieszenie powiem że po to jest muzyka by słuchać jej a nie
oglądać ;-)

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl