Re: Microstation i OS

Autor: cadserv (cadserv_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 23:39:25 MET DST

Jan Bieńkowski wrote:

> Witam
>
> Od jakiegoś czasu korzystam z OS. Zastanawiam się nad wyborem programu
> CAD. Dołączony Blue CAd nie spełnia moich oczekiwań. Słyszałem , że jest
> Microstation pod OS/2. Czy ktoś z Was z tego korzysta? Jakie są
> wymagania sprzętowe - głównie miejsce na dysku. I w końcu gdzie i za ile
> można to kupić - czy jest zniżka dla studentów ?
>
> pOSdrowienia
> Jan Bieńkowski

Jest Microstation 95 for OS/2. Działa na każdym kompie na którym da się
zainstalowac OS/2. Im lepszy tym szybciej - głównie dotyczy to
renderingu.
Zniżka dla studentów jest - 50$ za pakiet zawierający kilka programów w
zależności od profilu (architektura, mechanika, inżynieria cywilna). Czy
jest w tym wersja dla OS/2 w tej chwili nie wiem - sprawdź
http:\\www.bentley.com.pl -powinni wiedzieć.

Gdubyś miał dodatkowe pytania służę pomocą.

Zbyszek Oleszko