Re: Microstation i OS

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 07:43:22 MET DST

Witam

Sprawdziłem na www.bentley.com.pl info o Microstation:
- jest promocyjna wersja studencka ale pod WIN i DOS 50$
- pełna wersja łącznie z tą dla OS 4975$
Nie wiem dlaczego skoro w promocji jest wersj dla windy i dosa to OS ma
byc gorszym systemem operacyjnym. W jednej z fim powiedziano mi , że
"schodzącym" a w innej chyba po raz pierwszy gość o nim usłyszał.
No cóż wersji OSowej za tą cenę chyba jednak nie kupię.

pOSdrowienia
Jan Bieńkowski