Re: IOMEGA-ZIP

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 01:03:19 MET

On Tue, 23 Mar 1999 18:26:34, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl>
wrote:

> ZIP-a zdaje się można używać tylko jako duże floppy - w readme do
> Fix-Paka o tym piszą. A na tym dużym floppy można założyć np. HPFS.

        To może mój fdisk tego nie wie...

                                  FDISK

Disk 1 2 3
ŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽ
Name Status Access FS Type
MBytes
ŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽ
   None J: Primary HPFS 96

Dysk 3 to jest właśnie moja ZIP-kietka.

        Dodam jeszcze dla ułatwienia, że najlepiej do widać pod linuchem -
zawartość dysku o formacie "big flopy" jest pod /dev/hdc a w formacie
z tablicą partycji - /dev/hdc4 (tylko nie pytaj dlaczego czwarta
partycja - tak mi się założyło pod OS-em).

--
Pozdrawiam,
Jan.