Re: OS/2 - sprzet

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 21:48:25 MET

On Thu, 18 Mar 1999 15:41:16 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:
>Wchodza w rachube chipsety ESS, Cristal, Aureal jako najlepsze do OS/2
>(informacje z zachodnich list dyskusyjnych dot. sprzetu)
>Osobiscie chcialem kupic cos na ESS1819, ale niestety brak w okolicy,
>[...]
>
>Moze ktos z grupowiczow organoleptycznie sprawdzil ktoras z tych kart
>(ew. jakas inna dostepna u nas) i moglby mi cos do jutra polecic ?
posiadam ESS (chociaz o ile pamietam nieco starsza wersje niz ta o ktorej Ty piszesz)
idziala mi bez zarzutu... to znaczy przydalby sie jakis mikser ale nie mam czasu
sciagnac nic wiec jest jak jest :)
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl