Re: Comm/2 i bookmmarki

Autor: Andrzej Nawrocki (nawrocki_at_ibm.net)
Data: Sat 13 Mar 1999 - 19:17:20 MET

On 13 Mar 1999 15:59:32 GMT, Jan Sto ek wrote:

:>> A moze wiesz jak zrobic, aby Communicator tlumaczyl kopiowany tekst z ISO
:>> 8859-2 na codepage 852, tak jak to robi Navigator 2.02?
:>
:> A nie wystarczy zainstalować polską wersję komunikatora? U mnie
:>konwertuje aż miło.

Jak masz ustawiony CODEPAGE?

To chyba nie chodzi o wersje jezykowa. Ja mam w CONFIG.SYS ustawione
CODEPAGE=850,852. Tak wiec glownie uzywam codepage 850, a tylko dla
niektorych programow przerzucam na 852, aby moc prawidlowo czytac tekty
polskie. Uzywam francuskiej wersji OS/2 i potrzebuje tez czytac teksty
francuskie.

Netscape Communicator dziala pod codepage 850 i potrafi prawidlowo wyswietlic
polskie teksty. Niestety przy kopiowaniu do schowka nie dziala tak jak
Navigator 2.02, ktory jezeli ma strone kodowana Central European to przy
kopiowaniu zamienia Win1250 i ISO8859-2 na codepage 852. Chcialbym, aby
Communicator tez tak robil.

Andrzej Nawrocki