Re: Problem z Lotus 1-2-3

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 13 Mar 1999 - 18:49:04 MET

Jan Ryszard Pluciński wrote:

> a nie jest to tak, że alt f1 wróciło do instalacji wersji podstawowej Warpa? Do Smartsuity
> musi być fixpak >=5.
        alt-F1 odtworzyło pliki *.ini, config.sys i pliki *.cfg od WarpCenter,
nie wpływając na FixPak. Jeśli ostatnia archiwizacja desktopu była
robiona _przed_ inastalacją Lotusa, to mogą być problemy - w wyniku
odtworzenia znikły wszystkie klasy WPS zarejestrowane przez Lotusa i
jego zapisy w config.sys.
        Wydaje mi się, że:
- trzeba odinstalować Lotusa (był nadinstalowany na "padnięty" system),
- odtworzyć desktop z przed instalacji Lotusa (Alt+ F1)
- oczyścić pliki *.ini za pomocą WP-Tools
- na wszelki wypadek jeszcze raz zainstalować ostatni FixPak,
- zainstalować Lotusa
- i zarchiwizować desktop!
        Nie daję głowy, że pomoże, ale może...

Proszę to usunąć.