Problem z Lotus 1-2-3

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 13:00:26 MET

Moj ojciec mial problemy ze swoim OS/2 podczas mojej nieobecnosci - wieszal sie na
starcie desktopu. Zrobil wiec alt-f1 i odtworzyl pliki z poprzedniej konfiguracji. Od tej
pory zaczely dziac sie dziwne jaja z drukarkami, a co najgorsze, 1-2-3 wyklada sie na
wczytywaniu plikow z makrami (a to jest mojemu ojcu bardzo potrzebne). Probowalismy
reisntalacji Smartsuita i prau innych rzeczy, ale bez skutku. 1-2-3 wyklada sie na
"Sharing Violation" na jkims dllu - jesli komus cos to mowi, to sprawdze, jaki to dll.

Czy ktos moglby mi pomoc? Czy pozostaje jedynie reinstalacja systemu?

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1