Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 08:42:23 MET

On Fri, 5 Mar 1999 19:59:04, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> prawde mowiac linuxowi brakuje tylko instalatora
> w ktorym by sie w okeje klikalo.

        I takiego, który by na dzień dobry zakładał konto guesta i blokował
konto roota, najlepiej hasłem zapisanym na 40 stronie readme. :) Bo
inaczej można go sobie skaszanić rówie skutecznie jak wingrozę, albo i
lepiej.

        Nie pamiętam, przy jakiej okazji (bodaj bawiłem się wtedy iksami),
ale jak się próbowałem bawić linuksem, to parę razy posypało mi się
równie skutecznie jak G95. Jest to fajny system na serwer, ale jako
desktop użytkownika, to jest jakieś 150 lat za Murzynami, o OS-ie nie
wspominając.

--
Pozdrawiam,
Jan.