Re: fixpak 9

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 16:35:24 MET

In article <36E4E893.80F9E7B1_at_erato.bu.uni.wroc.pl>, Jan Gromadzki wrote:
> [...]
>poprzednim fixpakiem (6), nie daje się uruchomić więcej niż jedną sesję
>WinOS2, dokładnie rzecz ujmując następna sesja ulega zawieszeniu do
>czasu zamknięcia pierwszej - nie wykazuje jej np. lista uruchomiana
>klawiszami Ctrl-Esc. Tak sie pechowo składa, że używam kilku aplikacji
>Win3.1 i cenię sobie możliwość uruchomiania ich w osobnych sesjach.
>
>Byłbym bardzo zobowiązany za pomoc.
>
>Dotąd radziłem sobie instalując ponownie WinOS, bo problem wynika z
>ingerencji fixa w pliki tej czesci systemu (tylko które? - bo jest ich
>sporo). Moze jednak jest prostsze rozwiazanie?

Nie wiem jak z FP9 bo nie próbowałem, ale z FP10US nie ma tego problemu -
właśnie otworzyłem w 4 oddzielnych sesjach Win-OS/2 4 różne programy Windowe i
wszystkie działają bezproblemowo. W FP10 poprawili durzo rzeczy z Win-OS/2
(listę poprawek wysyłałem z tydzień temu na listę).

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Good programmers won't code for free so Linux cannot be good
-- just like Van Gogh could not have been a good artist."