fixpak 9

Autor: Jan Gromadzki (oksza_at_erato.bu.uni.wroc.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 10:23:31 MET

Hej!

Czy ktoś może miał taki problem fixpakiem 9 (dla wersji UK): po jego
założeniu, obojętnie czy na świeżo zainstalowany system, czy z
poprzednim fixpakiem (6), nie daje się uruchomić więcej niż jedną sesję
WinOS2, dokładnie rzecz ujmując następna sesja ulega zawieszeniu do
czasu zamknięcia pierwszej - nie wykazuje jej np. lista uruchomiana
klawiszami Ctrl-Esc. Tak sie pechowo składa, że używam kilku aplikacji
Win3.1 i cenię sobie możliwość uruchomiania ich w osobnych sesjach.

Byłbym bardzo zobowiązany za pomoc.

Dotąd radziłem sobie instalując ponownie WinOS, bo problem wynika z
ingerencji fixa w pliki tej czesci systemu (tylko które? - bo jest ich
sporo). Moze jednak jest prostsze rozwiazanie?

Na koniec informacja może pożyteczna dla osby, która spróbowałaby mi
pomóc - w mojej maszynie (Adax z P100) OS/2 (Warp4, bo z Warpem Connect
nie miałem aż takich problemów) nie za bardzo zgadza się z hardware'm i
resztą - np. w okienkowej sesji WinOS trwale zdezaktywowana jest opcja
zmiany grobości ramki okna (ale w sesji pełnoekranowej już nie) i to bez
względu na syslevel systemu. No i OS nie jest jak skała, pada dość
często (ale i tak zachowuje sie lepiej niż sławny produkt firmy MS),
inna rzecz, że czasem bywa przeciążony - np. 3-4 duże sesje WinOS oprócz
innych, mniejszych.
Na koniec jeszcze jedno pytanie z ciekawości - czy ktoś miał problemy z
folderami Lighthouse, które objawiały się w ten sposób, że otwarcie
takiego folderu powodowało wypelnienie się pliku wymiany do końca i
upadek systemu zwieńczony czarnym ekranem z zagadkowym tekstem? Zdaje
sie, ze chodzi tu o jakis blad przegladarki plikow graficznych,
eliminowany zreszta czesciowo przez fix 9, ale nie do konca

Z wyrazami szacunku

Jan Gromadzki, Wrocław