Widzę czarne wydruki.

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Sun 07 Mar 1999 - 12:14:29 MET

Witam :-)
        Mam poważny problem z drukarką. Od jakiegoś czasu drukuje mi srtony na
czarno, mimo że nie zmieniałem steronika. Niestety nie potrafię uchwycić momentu,
w którym się to mogło stać. Jeśli zrobie tło tekstu czy też rysunku na białe to wtedy
tylko marginesy są zadrukowywane na czarno. Mogę jeszcze dodać
iż ostatnio zainstalowałem z płyty "Aplication sampler" ColorWorks'a, BlueCad.
W tej chwili już je wyrzuciłem z dysku, jak również wszelkie wpisy po nich.
Oczywiście nic nie pomogło. Czy ktoś walczył kiedyś z takim problemem
i ma antidotum na czarne wydruki?

                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---