Re: OS/2 ver 3 PL i fixpak 32PL - nie dziala

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.net)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 17:58:01 MET

>Bleee... Jak można tak katować biedny system... na HPFS go :-)
A kupisz mi wiekszy dysk? Na tym co mam (1,2GB)), to chodzi Linux, DOS
6.22, DOS 7.0, PTS DOS 6.70, Win 95. Jest jeszcze duzo roznego
oprogramowania.

>BTW - sprawdź co powie syslevel - zobaczysz w jakim stanie jest system i
>jakim fixem by traktowany.
Sprawdze. Poinformuje co podal za jakis czas (mam ciezki dostep do
sieci)

>Tzn?
W opisie kickstarta (chyba) bylo cos o moim przypadku, ale niewiele.
Rzecz polegala ma sprawdzeniu, czy istnieja jakies pliki, i jesli tak
to je wywalic (sory, ze nie pisze konkretami, ale nie mam dostepu w
tej chwili do materialow)

>Jeżeli chodzi o podmianę syslevel to programik ten się wali jeżeli nie
>masz zainstalowanej obsługi multimediów. Trzeba ręcznie podmieniać.
A dokladniej?
W tym momencie jest czysciutki OS/2 v 3PL +drv do SB 16

Piotr Szczesnik