Re: WARP 4 UK i opti problem cd

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 11:01:33 MET

> internetem (dialer dobrze skonfigurawany wedłg opisu na TECH/2, a przeglądarka wywala
> błąd , że nie może znaleźć DNS - chociaż jest wpisany gdzie trzeba , ping bez problemu
> pinguje do wszystkich dns w tpsa).

1. Sprawdź, czy masz ustawioną w config.sys zmienną ETC (SET ETC=...)
2. Jeżeli nie ma, to ETC domyslnie jest w \MPTN\ETC
3. Odpal dialera
4. Niech sie polaczy
5. Zobacz, czy pojawil Ci sie w katalogu ETC plik resolv albo resolv2
6. Zobacz jego zawartosc
7. plik resolv powinien zawierać:
domain twoja.domena
nameserver ip.name.servera

czyli na przykład:
domain waw.pdi.net
nameserver 195.116.8.66

Jeżeli plik jest, a mimo to nie działa, to jeżeli nie ma ustawionej
zmiennej ETC ustaw ją (dodaj do config.sys linie set ETC=C:\MPTN\ETC
(generalnie - dowolny katalog, ale przeferowane są \mptn\etc i
\tcpip\etc) - upewnij się, że katalog taki istnieje.
Jeżeli zmienna jest ustawiona i plik resolv jest tworzony, to sprawdź,
czy nie ma innych plikow resolv*. Jeżeli jest resolv i resolv2 to
najlepiej (nie pamietam ktory jest ważniejszy) przekopiować je do kopii
bezpieczeństwa (copy resolv resolv.bak; copy resolv2 resolv2.bak) a
następnie do resolv wpisać właściwe wartości i skopiować plik na
resolv2. Wtedy musi działać.

> Problem z opti nadal jest nierozwiązany.
I obawiam się, że nie będzie rozwiązany... Te karty miały paskudne
zachowana pod OS/2... Unikam ich jak ognia. Natomiast nie miałem kłopotu
z ESS1688. MOże tylko mixery mi nie chciały chodzić. Może ktoś jakiś
przetestował z taką kartą? Bardzo chcętnie bym taki sobie
zainstalował...

Pozdrowienia

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697