Re: karta 3C905B ...i S3 Trio3D!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 15:01:18 MET

Przemysław Roman wrote:

> I byc moze poskutkowalo. :-)))
> Zajrzyjcie na www S3 do opisu nowego chipa Savage4 - beda drivery do OS'a.

hmmmm...... ciekawe. chyba dlatego ze ibm sie rzucil na te chipy
i montuje w swoich firmowych. tu widac jak na dloni dwoistosc polityki
ibm.
z jednej strony oficjalnie o os/2 nie pamieta, z drugiej na jego firmowe
sprzety jednak sa drivery dla os/2. przynajmniej do tej pory zawsze
byly.
tak wogole musze powiedziec ze jakosc s3 sie poprawila. przynajmniej
od wersji s3 trio 3d. byc moze jest to zwiazane z zakupem przez s3
technologii
3d, tylko nie pamietam od kogo i dokladnie kiedy. kiedys tam
przeczytalem newsik
i tak mi sie zapamietalo.

a jeszcze wracajac do tych driverow s3 trio 3d ktore udostepnilem.
oto co robilem i jak to wygladalo:

1.zainstalowalem os/2, z karta VGA zgodnie z opisem
  - polskie znaki oczywiscie sa.
2.zaraz po instalce drivery z cdromu, te ktore tak namietnie reklamuje
  - polskie znaki sa (tu mi szczeka opadla)
3.fix pak 9
  - zwykle po nim, a wlasciwie po 6stce polskie znaki wracaja.
    od 6stki w readme pisze, ze spowrotem nadgrywaja kilka plikow ktore
    niepotrzebnie sa nadgrywane po instalaji niektorych driverow
grafiki.
  - polskie znaki oczywiscie mam do tej pory.

nie stosowalem zadnych atrap.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera