Re: WARP 4 UK i opti problem cd

Autor: Andrzej Pieta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 08:42:07 MET

On Mon, 1 Mar 1999, Grzegorz Szyszlo wrote:

> stawiam na to ze aktywizuje IDE na karcie dzwiekowej. u znajomego mialem
> podobnie. wyrwalem chwasta.
Witam :-)
        Mialem kiedys podobna sprawe z dzwiekiem w sesjach winos2 w warpie
3. W helpie jest opisane co trzeba wpisac do system.ini/win.ini dla winos2
i wszystko poszlo ladnie i bez zgrzytow. Nie wiem jak to wyglada w Warpie
4 (chociaz go posiadam) poniewaz nie uzywam sesji winos2, ale mysle ze tak
samo jak w warp 3. Zadnych orginalnych windzianych sterownikow, tylko
specjalne OS'owe dla danego chipsetu karty dzwiekowej.
Gdy zawioda Ci juz wszystkie sposoby rozwiazania tego problemu zajrzyj
do helpa, tam jest na pewno wszystko opisane i powinno pojsc
bez problemow.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95